luni, 23 ianuarie 2017

Rocky Horror Show

Duminica pe la 18 aflu ca un prieten de-al meu are spectacol in Oldies Pub Sibiu la 19.Ma impachetez repede, duc copilu` la bunica, si ma inghesui la intrare intre alte 50 de persoane care la fel ca si mine nu aveau bilet...(diferenta e ca eu mai am prieteni cu invitatii prin teatru pam pam... sorry , i`m not sorry :) )
Nu stiam la ce sa ma astept, nu ma informasem despre ce se intampla pe scena.Stiam doar ca e un musical,lucru care nu putea decat sa ma intrige si de fapt asta mi-a starnit curiozitatea.Am asteptat toti cei 3 ani de facultate si 2 de master sa fac parte dintr-un asemenea spectacol si nu pot sa nu ma bucur ca dupa atatia ani de cand eu nu mai "profesez" se pune in scena asa ceva.Il consider un semn ca lucrurile pot sa mearga bine si in directia asta si ar fi pacat sa moara aici.
Rocky Horror Show, caci asa se numeste si va rog sa mergeti sa il vedeti, sustineti miscarea si cred ca nu o sa va para rau... asta daca sunteti destupati la minte, daca nu, stati acasa!Va rog!
Bineinteles ca nu am putut sa nu fiu subiectiva, insa o pun pe seama defectului profesional si bineinteles si a frustrarii ca eu nu am avut parte de o asemenea experienta.Intentia nu e sa fiu carcotasa, am sa spun doar o parere de spectator...incerc :)





Din punct de vedere al costumelor GOOD JOB!Locatia e extrem de potrivita.Scenografie adaptata spatiului si inteligent facuta.Actorie foarte buna, avand in vedere ca e un spectacol studentesc...as putea spune ca sunt mai asumati si mai sinceri decat eram eu si colegii mei , asadar BRAVO!Momentele de dans invatate bine si muzical, ca si grup sunau lucrurile!La partea de cantat le trebuie mai mult studiu individual si colectiv si bineinteles, mai mult curaj.Ali Deac e persoana pt care trebuie sa vedeti acest show (ca asta e).Ali e un deliciu de privit si ascultat, sincer, cu un personaj studiat, canta ireprosabil si ce sa mai ...mergeti si vedeti despre ce vorbesc!
All in all, o seara de duminica traita alaturi de oameni talentati!
Aici gasiti informatie despre spectacol, bilete, program :
http://www.tnrs.ro/spectacole/rocky-horror-show?A=SearchResult&SearchID=2360407&ObjectID=5236299&ObjectType=35

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu