luni, 31 mai 2010

Dragoste..

Am citit atat de multe despre dragoste si stiu de asemenea ca s-a scris enorm de mult despre iubire, dar simt ca n-am gasit raspunsuri...poate pentru ca n-am o iubire, in momentul prezent de care sa ma bucur si de pe urma careia sa trag concluzii sau poate pentru pur si simplu nu stiu ce e, desi de fiecare data cand am spus "te iubesc" am simtit asta si nu m-am rusinat de faptul ca poate mint.

Dragostea...Merge ea mana in mana cu fericirea?Si pana la urma cat de "palpabile" sunt?Care e momentul in care stii ca esti fericit?Cand iubesti?Sau realizezi doar dupa ce ai pierdut iubirea...?Si daca da, o faci pentru ca ajungi sa compari ce nu ai, sau ce ai.. cu ce ai avut?

Intrebari dupa intrebari.E adevarat ca s-au scris multe dar s-au spus putine si fiecare cuvant asternut are o farama de adevar...adevarul celui care scrie...dar acest adevar e al meu sau e contrafacut?E furat sau e trait?

3 comentarii:

  1. baby le faci varza... dragostea e una, iubirea un pic alta... of, pana cresti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca aveai delicatetea sa citesti la inceput cu atentie, ai fi descoperit ca nu le amestec si nu le confund, chiar le separ.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. curios, dragostea in sine m-a inflacarat tot anul trecut, experienta de a descoperi ce e ea si intensitatea dorintei mele. Am inceput cu "curios" pentru ca am pus un post asemanator in care indrazneam cu sfiala sa imi spun parerea mea despre ea, netinand cont de alte descrieri (pe care nici nu am citit). Nu pentru ca eu cred ca sunt cel mai priceput ci pentru varietatea opiniilor: verifica si postul asta http://tonytimar.blogspot.com/2010/12/love-is-not-just-another-word.html .

    RăspundețiȘtergere